Reklama jest dosyć drogim przedsięwzięciem. Małe firmy nie mogą sobie pozwolić na zaangażowanie profesjonalnej agencji reklamowej. Dobrym sposobem rozpropagowania produktu, producenta lub usługodawcy są więc artykuły reklamowe.Są to zwykle drobne upominki, które klienci otrzymują podczas akcji marketingowych w marketach, na targach czy podczas imprez plenerowych. Artykułami reklamowymi są zazwyczaj długopisy, czapeczki, koszulki, kubki. By spełniły zadania marketingowe, musi się na nich znaleźć nazwa firma lub produktu, czasem adres producenta czy usługodawcy. Siła i skuteczność tak przeprowadzonej reklamy polega na ilości potencjalnych klientów, którzy zostali obdarowani drobnym upominkiem. Artykuły reklamowe bywają dołączane do produktów danej firmy. Dzięki gratisowemu dodatkowi wzrasta sprzedaż produktu. Któż z nas nie kupił herbaty czy kawy tylko dlatego, że w kartoniku był artykuł reklamowy – kubek z nazwą produktu. Klient korzystający z kubka będzie chętniej kupował kawę tej marki, której nazwa widnieje na naczyniu. Artykuły reklamowe wykorzystują tu zasadę lojalności. Klient wyróżniony upominkiem będzie poczuwał się do lojalności względem marki.

Podobne artykuły

  • Najlepsze artykuły reklamoweNajlepsze artykuły reklamowe Gadżety reklamowe należą do najpopularniejszych form reklamy firmy. W jakie konkretnie artykuły reklamowe warto zainwestować, by trafiły do szerokiego grona odbiorców?Ważne jest tu przede […]
  • Ukryta reklamaUkryta reklama Prawie w każdym czasopiśmie możemy znaleźć artykuły reklamowe. Często zdarza się, że nie od razu możemy je rozpoznać. Czytamy na przykład tekst o pielęgnacji ciała zimą, aby poznać sposoby […]
  • Agencja reklamowa.Agencja reklamowa. Każda z dostępnych agencji reklamowych, które działają na naszym rynku mają do zaoferowania liczne artykuły reklamowe, które mogą zaoferować każdemu ze swoich klientów. Każdy z […]
  • DługopisyDługopisy W kwestii odręcznego pisania każdy ma własne preferencje. Jedni wolą pióra z nabojami, inne na pompkę. Jeszcze inni uparcie piszą tradycyjnym ołówkiem, chociaż ci chyba obecnie należą do […]
  • Kiedy potrzebna jest nam baza firmKiedy potrzebna jest nam baza firm Są sytuacje, w których adresy firm są nam niezbędne. Jeżeli na przykład jesteśmy pacjentami ortodonty i mamy założony aparat ortodontyczny. Niestety, nie jedliśmy uważnie, wywróciliśmy […]
  • Siła artykułów reklamowychSiła artykułów reklamowych Skuteczna promocja charakteryzuje się tym, że nie ogranicza się jedynie do jednego typu działań. Firmy, które decydują się na nią inwestują w rozwój własnej strony internetowej i kampanie […]