Artykuły reklamowe, które producent dołącza do swoich produktów lub rozdaje je klientom, albo też wręcza współpracownikom czy kontrahentom, budują wizerunek firmy. Dbałość o jakość tych przedmiotów, utrzymywanie ich w jednolitej stylistyce, firmie się opłaca, bowiem jednoznacznie kojarzy się z jej nazwą lub też produktem.Tani i tandetny artykuł reklamowy nie zrobi większego wrażenia na obdarowanym, który nie poczuje się do lojalności wobec firmy. Nie zagra tu zasada wzajemności czy lojalności. Takie pospolite artykuły reklamowe, np. breloczek, podstawka, kalendarzyk kieszonkowy, bywają rozdawane w dużych ilościach masowemu i anonimowemu odbiorcy. Czasami artykuł reklamowy bywa dołączany do sprzedawanego produktu. Artykułami reklamowymi lepszej jakości, bardziej luksusowymi, jak np. galanteria skórzana, akcesoria do wina, sprzęt sportowy czy kosmetyki, są zainteresowane firmy, które chcą wyróżnić i nagrodzić swoich pracowników i współpracowników. Żeby artykuł pełnił funkcję gadżetu reklamowego, musi się na nim znaleźć logo firmy lub stosowny napis.

Podobne artykuły

  • Wszechobecna reklamaWszechobecna reklama Reklama jest dziś na każdym kroku. Skrzynka pocztowa zasypuje nas stertą ulotek, prasa kusi wielkimi ogłoszeniami, a na najbliższym bloku straszy ogromna plansza reklamująca bieliznę lub […]
  • Gadżety a marketing.Gadżety a marketing. Konkurencja na rynku jest duża. By przetrwać firmy muszą szukać coraz to nowych metod na dotarcie do klienta i przekonanie go, do skorzystania z ich usług. Jedną z nich są artykuły […]
  • Reklama dla biznesuReklama dla biznesu Bez odpowiedniej reklamy swoich usług czy produktów, żadna firma nie mogłaby liczyć na zadawalającą liczbę klientów, a co za tym idzie, na jakiekolwiek zyski. Reklama jest narzędziem […]
  • reklama dla firm .reklama dla firm . Reklama i artykuły reklamowe są dziś bardzo skutecznym środkiem przekazu informacyjnego dla klientów . Na artykułach reklamowych widnieje logo oraz zakres usług . Artykuły reklamowe to […]
  • Dobra reklamaDobra reklama Każda firma, w szczególności młoda i nikomu nieznana, potrzebuje rozgłosu. Dlatego dyrektorzy takich przedsiębiorstw zamawiają liczne i atrakcyjne artykuły reklamowe, aby nagłośnić […]
  • Reklama dźwignią handluReklama dźwignią handlu To znane powiedzenie, że reklama jest dźwignią handlu wcale daleko nie odbiega od prawdy. Jak w każdym sloganie, tak i w tym można znaleźć dużo z rzeczywistości. Rzecz w tym, że w […]