Każda firma pewnego dnia stanie przed następującym zagadnieniem: co zrobić, by jak najwięcej klientów dowiedziało sie o firmie, jak zachęcić ich do wyboru naszego produktu? Popularną formą promocji, która daje pole do popisu nawet najbardziej opornym, są oczywiście artykuły reklamowe.Artykuł reklamowy to zagadnienie bardzo szerokie i możemy w nim zmieścić niezliczoną ilość gadżetów. W pierwszej kolejności na myśl przychodzą najczęściej spotykane breloczki, długopisy z nadrukami nazwy firmy, czapeczki z daszkiem, zapalniczki, kubki, smycze, plecaczki itp. Bardziej wyrafinowanymi artykułami reklamowymi są już walizeczki na laptopa, zestawy do wina, pamięci usb czy na przykład parasole. Miłe artykuły reklamowe, ale jednak też już nadmiernie wykorzystywane, to cukierki zawinięte w papierek firmowy. Tu co najwyżej można poszaleć z kolorystyką. Ciekawszym pomysłem są już np. notesy czy papier do korespondencji. Jednak powszechność tego typu gadżetów sprawia, że przestają być one wyjątkowe i atrakcyjne. Klientowi wszystko jedno, jakiej firmy długopisem pisze, jeśli ma ich jeszcze kilka w kieszeni. Zatem i tu coraz bardziej liczy się dobry pomysł. Gadżet może być na przykład wizytówką działalności firmy. Ostatnio wpadł mi w ręce zestaw zakładek do książek z sentencjami – gadżet reklamowy drukarni, rozdawany podczas targów książki. Starannie wykonane mówiły nie tylko o jakości usług, świadczyły też dobrze o elastyczności firmy, która wychodzi naprzód oczekiwaniom klientów. I o to chodzi.

Podobne artykuły

  • Najlepsze artykuły reklamoweNajlepsze artykuły reklamowe Gadżety reklamowe należą do najpopularniejszych form reklamy firmy. W jakie konkretnie artykuły reklamowe warto zainwestować, by trafiły do szerokiego grona odbiorców?Ważne jest tu przede […]
  • Wszechobecna reklamaWszechobecna reklama Reklama jest dziś na każdym kroku. Skrzynka pocztowa zasypuje nas stertą ulotek, prasa kusi wielkimi ogłoszeniami, a na najbliższym bloku straszy ogromna plansza reklamująca bieliznę lub […]
  • Modne artykuły reklamoweModne artykuły reklamowe Obecnie każda firma musi inwestować w promocję i reklamę, jeżeli chce zaistnieć na rynku i odnaleźć się w dobie dużej konkurencji. W tym celu tworzy się specjalne systemy identyfikacji […]
  • Rola artykułów reklamowych w marketinguRola artykułów reklamowych w marketingu Dzisiejszy marketing zakłada rozwój promocję marki, a także pozyskiwanie klientów na wszelakie sposoby. Jednym z nich jest dystrybucja artykułów reklamowych.Artykuły reklamowe są zręczną […]
  • pkt.plpkt.pl Pamiętamy pewno żółte książki telefoniczne, które leżały w urzędach pocztowych bądź też były dostarczane do prywatnych mieszkań przez pracowników firmy. Dzisiaj oblicze firmy Polskie […]
  • Druk w reklamieDruk w reklamie Na zajęciach z marketingu wykładowcy bardzo często podkreślają, że na reklamę powinno zawsze przeznaczać się bardzo duże części funduszy. W końcu to od umiejętności zaplanowania strategii, […]